29.07.2010

Inapoi la film

A trecut ceva...doua luni, e clar ca am vazut filme in toata aceasta perioada, dar intr-un fel sau altul n-am ajuns sa scriu despre ele. Despre Tiff 2010 am scris putin pe celalalt blog, asa, mai mult despre titluri si mult prea putin despre filme. In fine. Cum spune si titlul si fara atatea explicatii, ma intorc la filme ce-mi trec prin fata ochilor sau doar cele pe care imi doresc sa le vad in viitor. Azi o sa fie de la 8, Inception, filmul probabil cel mai asteptat din acest an. De mult nu am mai fost atat de curios de un film, poate de la Matrix, am vazut putin, doar un trailer,am citit putin pentru ca o mare parte a fost parca ascunsa publicului larg si abia acum, inainte de premiera ies la iveala. Am ramas cu ideea ca e un film pe care ar trebui sa-l vezi de mai multe ori. Asa ca, inainte de prima vizualizare o sa merg deschis pentru orice. Un trailer aici, mai multe cuvinte despre film, de maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu