15.01.2011

Trei (DE 2010)

Acum mai multi ani am vazut un film american ce a fost tradus in Romania prin O fata, doi baieti, trei posibilitati. Filmul germanului Tom Tykwer  devenit cunoscut la nivel international prin al sau Lola alearga, se incadreaza oarecum in acelasi titlu. Avem exact ca in filmul initial o fata, doi baieti si cele trei posibilitati...ma rog, se pot face si combinatii. As zice ca e mai lucrat, mai cizelat, muzica e mai buna, actorii parca dau dovada de o mai buna parte dramatica dar sub nici o forma de atata senzualitate ca in primul. Avem un cuplu incercat si oarecum resemnat aici, probleme ca peste tot, trimiteri spre cate o boala necrutatoare, motive clare de reasezare si redefinire a relatie, pentru ca o familie asta face cand apare o problema de viata si moarte. Solutia aleasa insa e una destul de nerealista. Fiecare isi gaseste echilibrul in alta parte, putin telenovelistic, in aceeasi persoana. Iar armonia pare sa fie gasita in acest mod. Personal nu am luat de buna solutia regizorului, nu am inteles ambele personaje care formau cuplul, nu am simtit deloc acel al treilea personaj si pot spune ca desi sala radea la majoritatea replicilor, mie mi-a parut o drama putin credibila pana in final. Iar in final am ras pentru ca mi s-a parut exagerat chiar. Oricum, conteaza prea putin, coloana sonora inca imi suna in cap, actrita, Sophie Rois, face un rol bun, locatiile alese par puse perfect in cadru iar inceputul are acea doza de poetica care iti da sperante ca filmul o sa fie bun. Din pacate am ramas doar cu acel inceput grozav, nimic altceva,  poate doar inca un film in care sunt amestecate drame cotidiene si puse in spatele unor singure persoane.
Trailer

Un comentariu:

  1. Oh, nu pot sa cred ca am mai gasit pe cineva care a vazut si caruia i-a placut Lola Rennt!!! :D

    RăspundețiȘtergere